thumb_up
Opieka personelu lekarskiego
Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się
(głosów: 2)
Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia
(głosów: 2)
Czy lekarz poinformował Cię o ryzyku przeprowadzenia operacji/zabiegu
(głosów: 2)
Czy lekarz poinformował Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/operacji
(głosów: 2)
Czy lekarz poinformował Cię o alternatywnych metodach leczenia i koszcie tego leczenia
(głosów: 2)
Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały
(głosów: 2)
Zapewniają odpowiednią opiekę w zakresie leczenia bólu
-
Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
(głosów: 2)
Otrzymałem w wypisie ze szpitala zrozumiałe zalecenia rekonwalescencji domowej
(głosów: 2)
thumb_up
Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego
Czy jesteś informowany o podawanych lekach i sposobie ich zażywania, dawkowania (np. czy występują działania uboczne i jakie, czy zażyć przed lub po posiłku, w jakiej dawce)
(głosów: 2)
Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/operacji
(głosów: 2)
Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego
(głosów: 2)
Szybkość reagowania na wezwanie
(głosów: 2)
Dostępność podczas dyżurów nocnych
-
Poszanowanie intymności i godności podczas opieki
(głosów: 2)
thumb_up
Warunki pobytu na odziale/w szpitalu
Poinformowano mnie o harmonogramem dnia na oddziale
(głosów: 2)
Zapoznałem się z rozkładem pomieszczeń (WC, dyżurka pielęgniarska itp.)
(głosów: 2)
Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów
(głosów: 2)
Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)
(głosów: 2)
Zostałem niezwłocznie poinformowany o wynikach badań i odchyleniach od normy
(głosów: 2)
Czystość na oddziale/w toalecie
(głosów: 2)
Warunki do snu i odpoczynku (cisza i spokój)
(głosów: 2)
Jakość, ilość posiłków i estetyka podania
(głosów: 2)
Pomoc przy spożywaniu posiłków
-
Oceniam parking (bezpłatny, dostępność wolnych miejsc itp.)
(głosów: 1)
Oceniam dostępność do punktów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, sklepy itp.)
-
TV sali chorych/na oddziale
(głosów: 2)
Internet dostępny w sali chorych
(głosów: 2)
Dogodny dojazd/oznakowanie dojazdu do Szpitala
(głosów: 2)
Czy personel poinformował Cię, kiedy opuścisz szpital
(głosów: 2)