thumb_up
Opieka personelu lekarskiego
Jak oceniasz dostępność do opieki lekarskiej
(głosów: 3)
Jak oceniasz dostępność do opieki rehabilitacyjnej
(głosów: 2)
Jak oceniasz dostępność do opieki psychologicznej
(głosów: 2)
Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się
(głosów: 2)
Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia
(głosów: 2)
Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały
(głosów: 1)
Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
(głosów: 1)
thumb_up
Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego
Czy jesteś informowany o podawanych lekach i sposobie ich zażywania, dawkowania (np. czy występują działania uboczne i jakie, czy zażyć przed lub po posiłku, w jakiej dawce)
(głosów: 1)
Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu
(głosów: 1)
Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego
(głosów: 2)
Szybkość reagowania na wezwanie
(głosów: 2)
Dostępność podczas dyżurów nocnych
(głosów: 2)
Poszanowanie intymności i godności podczas opieki
(głosów: 2)
Personel pomaga, kiedy nie mogę wstać
(głosów: 1)
Personel pomaga dbać o skórę, utrzymując ją w czystości, jeżeli sytuacja wymaga
(głosów: 1)
Zostały zapewnione warunki do zaspokojenia potrzeb religijno-duchowych
(głosów: 1)
Zapewnia odpowiednią opiekę w zakresie leczenia bólu
(głosów: 1)
thumb_up
Warunki pobytu w placówce
Poinformowano mnie o harmonogramem dnia
(głosów: 1)
Zapoznałem się z rozkładem pomieszczeń (dyżurka pielęgniarska, kuchnia, toaleta itp.)
(głosów: 1)
Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów
(głosów: 1)
Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)
(głosów: 1)
Czystość w pokojach/w toalecie
(głosów: 1)
Warunki do snu i odpoczynku (cisza i spokój)
(głosów: 1)
Jakość, ilość posiłków i estetyka podania
(głosów: 1)
Pomoc przy spożywaniu posiłków
(głosów: 1)
Oceniam dostępność do punktów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, sklepy itp.)
(głosów: 1)
Dostęp do radioodbiorników i telewizji
(głosów: 1)
Dostęp do internetu
(głosów: 1)
Dogodny dojazd/oznakowanie dojazdu do placówki
(głosów: 1)