Hospicjum stacjonarne
subdirectory_arrow_right Zakład Opieki Zdrowotnej
subdirectory_arrow_right Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Caritas Archidiecezji Gdańskiej
  • location_on Adres: 81-855 Sopot al. Niepodległości 632
grade Ocena: 0.0
  • location_on 81-855 Sopot al. Niepodległości 632
  • phone 058-555-19-00
  • phone 058-555-19-00
  • phone Nr fax 058-551-33-77
  • phone Nr fax 058-551-33-77
  • web www.gdansk.caritas.pl


Przychodnie - Cena: *
Przygotowywanie i podawanie leków doustnych, podjęzykowych

Przygotowywanie i podawanie leków przezskórnych

Przygotowywanie leków do podawania jednej strzykawce do podawania podskórnego/dożylnego

Wstrzyknięcie lub wlew substancji leczniczej

Przetoczenie krwi i produktów krwiopochodnych 99.0

Nakłucie odbarczające jamy opłucnowej

Nakłucie odbarczające jamy otrzewnej

Wstrzyknięcie leku miejscowo działającego (znieczulającego) do tkanek miękkich 83.98

Zakładanie zestawów typu igła motylek do długotrwałego podawania leków

Znieczulenie miejsca wkłucia dożylnego przy użyciu kremu EMLA

Zakładanie kontaktów dożylnych

Obsługa kontaktów zewnątrzoponowych, cewników tunelizowanych i portów do długotrwałego podawania analgetyków i innych leków

Dokanałowa ciągła analgezja, podawanie sterydów i innych leków

Obsługa infuzorów bateryjnych i sterowanych elektrycznie

Obsługa pompy PCA do zwalczania bólu przy udziale chorego

Prowadzenie aktywnego intensywnego leczenia objawów wymagających szybkiego uśmierzania

Aktywne uśmierzanie dolegliwości, przykrych objawów w okresie agonii

Stosowanie kontrolowanej sedacji

Krótkotrwałe znieczulenia dożylne przy łóżku chorego w celu wykonania zabiegów higienicznych

Prowadzenie pielęgnacji i leczenia zmian w obrębie jamy ustnej oraz bolesnego połykania

Założenie i wymiana sondy żołądkowej, żywienie przez zgłębnik,

Przetoki żołądkowe, jeltowe

Wymiana rurki tracheostomijnej, toaleta tracheostomii

Usunięcie drenu torakotomijnego lub drenu z jamy otrzewnej

Toaleta drzewa oskrzelowego

Nebulizacja

Wykonywanie wlewek do odbytniczych leczniczych i wlewów oczyszczających

Wykonanie ręcznego wydobycia stolca

Wprowadzenie i wymiana cewnika do pęcherza moczowego

Płukanie pęcherza

Płukanie pochwy

Płukanie nefrostemii

Monitorowane, nowoczesne leczenie odleżyn, zmiana opatrunków przeciwodleżynowych opatrywanie chirurgiczne odleżyn

Opatrywanie owrzodzeń grzybiastych, przetok, zwalczanie przykrych zapachów

Hamowanie krwawień

Doraźna stabilizacja złamań

Wsparcie duchowe, posługa kapłańska

Pomoc w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych z pomocy społecznej

Wsparcie psychologiczne

Terapia kreatywna z uwzględnieniem muzykoterapii

Edukacja i wsparcie chorego i rodziny

Edukacja personelu oddziału, oraz udział w szkoleniu przed i podyplomowym oraz szkoleniu wolontariuszy


* Upewnij się, że cennik oraz lista usług medycznych jest aktualna. Skontaktuj się z placówką. Przedział cenowy to cena minimalna i maksymalna za usługę medyczną oferowaną w dowolnej placówce w Polsce.

  • Onkologia

  • Medycyna paliatywna

Oceń placówkę / personel

 
grade Ocena
person Twoja ocena

thumb_up Opieka personelu lekarskiego (czas wypełnienia 1 min.)

Jak oceniasz dostępność do opieki lekarskiej
-

Jak oceniasz dostępność do opieki rehabilitacyjnej
-

Jak oceniasz dostępność do opieki psychologicznej
-

Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się
-

Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia
-

Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały
-

Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
-



thumb_up Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego (czas wypełnienia 1 min.)

Czy jesteś informowany o podawanych lekach i sposobie ich zażywania, dawkowania (np. czy występują działania uboczne i jakie, czy zażyć przed lub po posiłku, w jakiej dawce)
-

Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu
-

Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego
-

Szybkość reagowania na wezwanie
-

Dostępność podczas dyżurów nocnych
-

Poszanowanie intymności i godności podczas opieki
-

Personel pomaga, kiedy nie mogę wstać
-

Personel pomaga dbać o skórę, utrzymując ją w czystości, jeżeli sytuacja wymaga
-

Zostały zapewnione warunki do zaspokojenia potrzeb religijno-duchowych
-

Zapewnia odpowiednią opiekę w zakresie leczenia bólu
-



thumb_up Warunki pobytu w placówce (czas wypełnienia 1 min.)

Poinformowano mnie o harmonogramem dnia
-

Zapoznałem się z rozkładem pomieszczeń (dyżurka pielęgniarska, kuchnia, toaleta itp.)
-

Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów
-

Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)
-

Czystość w pokojach/w toalecie
-

Warunki do snu i odpoczynku (cisza i spokój)
-

Jakość, ilość posiłków i estetyka podania
-

Pomoc przy spożywaniu posiłków
-

Oceniam dostępność do punktów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, sklepy itp.)
-

Dostęp do radioodbiorników i telewizji
-

Dostęp do internetu
-

Dogodny dojazd/oznakowanie dojazdu do placówki
-



 
DLA PACJENTÓW

>> Znajdź placówkę
>> Znajdź operację lub zabieg
>> Znajdź chorobę
>> Regulamin
DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

>> Korzyści dla placówki
>> Cennik
PORTAL

>> O inicjatywie
>> Kontakt
>> Partnerzy
Copyright © 2008-2024 Zdrowie Dla Wszystkich