Zakład opiekuńczo - leczniczy
subdirectory_arrow_right Przychodnia Lekarska "Jasień"
subdirectory_arrow_right Przychodnia Lekarska "Jasień"
  • location_on Adres: 82-550 Prabuty ul. Kuracyjna 30
grade Ocena: 0.0
  • location_on 82-550 Prabuty ul. Kuracyjna 30
  • phone 0 58-322-11-51
  • phone 0 58-322-11-51
  • phone Nr fax 0 58-322-11-63
  • phone Nr fax 0 58-322-11-63
  • email plj@post.pl
  • web www.pljasien.pl


Przychodnie - Cena: *
brak


* Upewnij się, że cennik oraz lista usług medycznych jest aktualna. Skontaktuj się z placówką. Przedział cenowy to cena minimalna i maksymalna za usługę medyczną oferowaną w dowolnej placówce w Polsce.

  • Medycyna ogólna/rodzinna

  • Pielęgniarstwo
Typ Data nadania Data ważności Nadany przez Zasięg
  ISO 9001:2000 17-05-2006 16-05-2009 Polski Rejestr Statków Świadczenie usług medycznych zakontraktowanych przez NFZ na terenie Przychodni lekarskiej "JASIEŃ".

Oceń placówkę / personel

 
grade Ocena
person Twoja ocena

thumb_up Opieka personelu lekarskiego (czas wypełnienia 1 min.)

Jak oceniasz dostępność do opieki lekarskiej

(głosów: 2)

Jak oceniasz dostępność do opieki rehabilitacyjnej

(głosów: 2)

Jak oceniasz dostępność do opieki psychologicznej

(głosów: 1)

Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się

(głosów: 1)

Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia

(głosów: 2)

Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały

(głosów: 2)

Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania

(głosów: 2)



thumb_up Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego (czas wypełnienia 1 min.)

Czy jesteś informowany o podawanych lekach i sposobie ich zażywania, dawkowania (np. czy występują działania uboczne i jakie, czy zażyć przed lub po posiłku, w jakiej dawce)

(głosów: 2)

Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu

(głosów: 2)

Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego

(głosów: 2)

Szybkość reagowania na wezwanie

(głosów: 2)

Dostępność podczas dyżurów nocnych

(głosów: 1)

Poszanowanie intymności i godności podczas opieki

(głosów: 2)

Personel pomaga, kiedy nie mogę wstać

(głosów: 2)

Personel pomaga dbać o skórę, utrzymując ją w czystości, jeżeli sytuacja wymaga

(głosów: 2)

Zostały zapewnione warunki do zaspokojenia potrzeb religijno-duchowych

(głosów: 2)

Zapewnia odpowiednią opiekę w zakresie leczenia bólu

(głosów: 2)



thumb_up Warunki pobytu w placówce (czas wypełnienia 1 min.)

Poinformowano mnie o harmonogramem dnia

(głosów: 2)

Zapoznałem się z rozkładem pomieszczeń (dyżurka pielęgniarska, kuchnia, toaleta itp.)

(głosów: 2)

Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów

(głosów: 2)

Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)

(głosów: 1)

Czystość w pokojach/w toalecie

(głosów: 2)

Warunki do snu i odpoczynku (cisza i spokój)

(głosów: 2)

Jakość, ilość posiłków i estetyka podania

(głosów: 2)

Pomoc przy spożywaniu posiłków

(głosów: 2)

Oceniam dostępność do punktów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, sklepy itp.)

(głosów: 2)

Dostęp do radioodbiorników i telewizji

(głosów: 2)

Dostęp do internetu

(głosów: 2)

Dogodny dojazd/oznakowanie dojazdu do placówki

(głosów: 2)



 
DLA PACJENTÓW

>> Znajdź placówkę
>> Znajdź operację lub zabieg
>> Znajdź chorobę
>> Regulamin
DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

>> Korzyści dla placówki
>> Cennik
PORTAL

>> O inicjatywie
>> Kontakt
>> Partnerzy
Copyright © 2008-2024 Zdrowie Dla Wszystkich