thumb_up
Rejestracja/diagnostyka
Oceniam możliwość rezerwacji terminu wizyty u lekarza przez Internet
-
Jak oceniam długość oczekiwania na wizytę
-
Jak oceniam czas oczekiwania w przychodni
-
Jak oceniam możliwość uzyskania porady medycznej przez telefon
-
Jak oceniam realizację wizyty domowych
(głosów: 1)
W jakim stopniu personel w Rejestracji prezentuje profesjonalizm i uprzejmość
-
Mogę przeglądać mój ERP/on-line (Elektroniczny Rekord Pacjenta - historia choroby, umówione wizyty oraz wyniki badań przez Internet)
-
Jestem informowany (telefonicznie lub przez Internet) o terminie najbliższej wizyty
-
Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów
-
Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)
-
W przypadku znacznych odchyleń od normy jestem niezwłocznie informowany (telefonicznie/on-line) o konieczności ponownej wizyty
-
Oceniam parking (bezpłatny, dostępność wolnych miejsc itp.)
-
thumb_up
Opieka personelu lekarskiego
Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się
-
Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia
-
Czy lekarz poinformował Cię o ryzyku przeprowadzenia planowej operacji/zabiegu
-
Czy lekarz poinformował Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/operacji
-
Czy lekarz poinformował Cię o alternatywnych metodach leczenia i koszcie tego leczenia
-
Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały
-
Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
-
thumb_up
Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego
Czy pielęgniarka przed wykonaniem czynności przedstawiła się
-
Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu
-
Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego
-
Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
-